نقطه نویس

اعترافات دل نوشت نقطه نویس ۱۸ ساله

نقطه نویس

اعترافات دل نوشت نقطه نویس ۱۸ ساله

٣٩

هوا با آدم چه کرد و با آدم ها چه ها نمی کند !
...
امضا : نقطه نویس ١٨ ساله
نظرات 6 + ارسال نظر
خط خطی پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ http://javo0n.blogsky.com

سلام...
چقدر غمگین!!
این عکس معنی خاصی داره با نوشته هات؟؟!!!
نوشته های بدون عنوان...!!!
جالب بود...
...فعلا

عکس! ای همچین...

..... پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ

اوهوووم اوهووووووم٬ کمی هم سرفه!
منظورت از هوا همان حوا نیست. البته فرقی هم نمی کند. هر دو ... بی خیال!
چند وقتیست که با خود می گویم از فردا دوباره شروع می کنم٬ ولی نمی دانم چرا این فردا نمی آید!
راستی...
ممنون که آمدی

دیدی حق با من بود :D
راستی فردا دیر است!
راستش اول آمدم و گافم را تصحیح کردم ، ولی بعدش پشیمان شدم گفتم این هم خودش برداشت جدید است... :D

..... یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ق.ظ

دیدم...
و حالا تنها برداشت جدید که می شود کرد:
سووووووووووووووختیم...
پخخخخخخخخخخخختیم...
این هم در نوع خود برداشتی ست

..... یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

بازم من!
کنکور چی شد؟

ذهن پوچ دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ http://sange-sabur.blogsky.com

خیلی جالب بود . می خواستم نظر ندم چون هیچ وقت دوست نداشتم جزو هیئت منصفه باشم.اگه بگم همیشه یا در جایگاه شاکی بودم یا متهم جدی گفتم...
عزیز قاضی شمائید نه ذهن پوچ...
با نهایت احترام
ذهن پوچ

..... چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ

یه نرم افزار دیدم به اسم « سامان رشته ». راهنمای انتخاب رشته ست. اگه بتونی پیداش کنی فکر کنم بتونه بهت کمک کنه.
راستی...
با کمک این نرم افزار رتبه ت همچین بد هم نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد